Inlägg: 1253712
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Jag har riktigt svårt att tro att Åke kommer att kunna ta en förstaspade i ett elitserielag. Han är på tok för ojämn och verkar inte ha psyket för det. Dessutom så är han ju heller inte direkt ung och lovande längre. Även om målvakter rent generellt utvecklas senare och i regel är som bäst efter trettio så ser det mörkt ut.
Edit: Tarvainen har förmodligen full koll på detta hoppas jag och då ska det nog mycket till om det blir Eriksson/Åkerlund. Ett alternativ kan ju vara att man plockar in nån rutinerade keeper, gör sig av med Åke och värvar Eriksson för framtiden.
Edit: Tarvainen har förmodligen full koll på detta hoppas jag och då ska det nog mycket till om det blir Eriksson/Åkerlund. Ett alternativ kan ju vara att man plockar in nån rutinerade keeper, gör sig av med Åke och värvar Eriksson för framtiden.
Redigerad kommentar
Det kan bli bra men så här i förväg är det ett stort frågetecken.
Målvaktsbiten kommer att bli en ruggigt viktig del nu om Limpan sticker.
Åkerlund litar jag faktiskt inte på som 1:e målis.
Men det är ju vad jag tycker.