Inlägg: 1253715
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: När Åkerlund kriga mot Back tykte jag han såg bra ut och hade bra framtid, så innan denna säsong var jag inte så där jätte förvånad om han skulle slå igenom lite grann, men de förhoppningarna sjönk som en pannkaka när Lindbäck gick sönder, Åkerlund simmar på tok för mycker efter isen och säljer sig själv äckligt lätt i frilägen, dock bra efter isen när det är grötigt. Men öppen yta för motståndaren och det är kört!
Edit: Tarvainen har förmodligen full koll på detta hoppas jag och då ska det nog mycket till om det blir Eriksson/Åkerlund. Ett alternativ kan ju vara att man plockar in nån rutinerade keeper, gör sig av med Åke och värvar Eriksson för framtiden.
Redigerad kommentar