Baker: Om syndaren ska vakna lika tidigt som Agera!!1-falangen på det här forumet är han död av sömnbrist inom två veckor på sin post.
Inlägg: 1253956
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Bragd-Birger: Själv tycker jag att det var ytterst positivt det som TJ säger idag om än efter det som många sa när säsongen började.
Men skit i det, tycker att det känns bra.
Fast vi får väl se ijentligen, vi har ju inte sett lagbygget än.
Men skit i det, tycker att det känns bra.
Fast vi får väl se ijentligen, vi har ju inte sett lagbygget än.