Uno Gordon: Jag hörde också att Ridderwall var ett alternativ tillsammans med Jocke och Wesslau. Får se om någon av dessa till slut återfinns i laget. Det finns också indikationer på att Perra gärna vill se Crippe i truppen. Crippe kom väl till Fbk när Perra var där?! Sen har jag ingen koll på om det är praktiskt genomförbart (kontraktsmässigt) samt att T.J och Linkan skall tycka att det är en spelare att satsa på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det finns också indikationer på att Perra gärna vill se Crippe i truppen. Crippe kom väl till Fbk när Perra var där?!
Sen har jag ingen koll på om det är praktiskt genomförbart (kontraktsmässigt) samt att T.J och Linkan skall tycka att det är en spelare att satsa på.