Inlägg: 1254048
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito:
Lehtonen är i en helt annan dimension om du jämför med Racunek
vi pratar om en liga där Nisse Ekman och killar av den kvalitén tjänar ca 10 miljoner på en säsong, vad tror du då att Racunek som varit en av de bästa backarna lär casha in?.
Tycker du det är värt att satsa en 15-20 mille på ett artistkontrakt, då kan jag lova att vi lär nog bara få fylla ut med J20 spelare efter det.
Landa nu..
Lehtonen är i en helt annan dimension om du jämför med Racunek
vi pratar om en liga där Nisse Ekman och killar av den kvalitén tjänar ca 10 miljoner på en säsong, vad tror du då att Racunek som varit en av de bästa backarna lär casha in?.
Tycker du det är värt att satsa en 15-20 mille på ett artistkontrakt, då kan jag lova att vi lär nog bara få fylla ut med J20 spelare efter det.
Landa nu..
Jag sa inte, VÄRVA , klart ni har råd, ja sa att det kan vara värt att satsa, om han inte kostar allt för mycket det vill säga. Men du vet ju vad han kostar, du kan väl dra alla Elitserie spelarnas löner också? Du har ju stenkoll på det.