Mackelito: sa inte ? du skrev ju det till mej ..skit samma jag e ingen surmule... för övrigt så står jag för det jag tycker..Laget som var i år var inget skitlag...tvärtom..det finns mer kräm att klämma ur ..Kanske kan Perra göra det jobbet..han verkar ju va en sköning.Men 2 -3 klassplayers skulle behövas..En riktig härförare ..typ Davidsson..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
för övrigt så står jag för det jag tycker..Laget som var i år var inget skitlag...tvärtom..det finns mer kräm att klämma ur ..Kanske kan Perra göra det jobbet..han verkar ju va en sköning.Men 2 -3 klassplayers skulle behövas..En riktig härförare ..typ Davidsson..