HillBiliRedNeck: Håller med, Hirchovits skulle kunna bli en bra härförare.
Inlägg: 1254134
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Möjligt vis..om man skriver att 5 års kontrakt och han trivs i klubben..och att han verkigen e bra..Nää..såna som Davidsson e guld värd för HV..smålänning m m..Vem i Medelpad kan matcha det??? Z..visst..men han har väl ett 700 miljoners kontrakt tills han e 40 bast ..Styf kanske..Nää..från Kramfors så de går ju inte,,:-)
Ta in Peter Smedberg igen..gamla goingen från sköna 80 talet..var du född då? eller gick du i tygblöjer
Ta in Peter Smedberg igen..gamla goingen från sköna 80 talet..var du född då? eller gick du i tygblöjer