Inlägg: 1254140
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: Det var ju du själv som ville ha en härförare och jag föreslog Hirchovits eftersom han lär bli nästa års förstacenter.
Men vill du gå in i den där disskusionen igen så visst.
Jag går fortfarande i tygblöjor, vad går du i? Byxor från tidniningen Nostalgia?
Men vill du gå in i den där disskusionen igen så visst.
Jag går fortfarande i tygblöjor, vad går du i? Byxor från tidniningen Nostalgia?
Ta in Peter Smedberg igen..gamla goingen från sköna 80 talet..var du född då? eller gick du i tygblöjer