Kontraktet var klart redan i går men det uppmärksammades inte förrän signaturen Lars skrev en kommentar på Jimmys blogg i morse. Ett par timmar senare var det fortfarande tyst. Då postade jag till EP vilket snappades upp av systersajten Hockeysverige och sedan vaknade övrig media. Mer i ST i morgon. Grattis Erik!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ersson: Erik platsar i den här tråden nu. :)
Kontraktet var klart redan i går men det uppmärksammades inte förrän signaturen Lars skrev en kommentar på Jimmys blogg i morse. Ett par timmar senare var det fortfarande tyst. Då postade jag till EP vilket snappades upp av systersajten Hockeysverige och sedan vaknade övrig media. Mer i ST i morgon. Grattis Erik!