Inlägg: 1254247
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: vanligtvis skiter jag självklart i det men jag börjar bli jävligt trött på det oändliga jävla gnällandet på TJ.
Redigerad kommentar
Är inte det lite av charmen? Om man är engagerad så suger man upp minsta lilla fågelkvitter och gör det till en sanning. Sen att 99% av alla rykten är nonsens spelar väl ingen roll. Det är engagemanget som räknas.