haggen: jasså .. vad ska vi med dom till ? . yterliggare 2 såna här spelare som blivit någon form av symbol för något som dom inte är .
Inlägg: 1254398
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Så känner jag för Gunno Låt MoDo ta han för stora pengar.där tror man mycket på föredettingar.
Tror inte man vinner något på symboler. Eller vad tror du nubben?
Tror inte man vinner något på symboler. Eller vad tror du nubben?