Inlägg: 1254531
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ok. Jag lovar i a f att hålla ögonen öppna!!1
The owls are not what they seem!
The owls are not what they seem!
Allt är inte så vackert rött och vitt. Allt är inte frid och fröjd. Skelögd kan man vara, men inte enögd.
Edit: Jag gillar eliteprospects, TJ och Linkan!11!!1
Redigerad kommentar