Inlägg: 1254528
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Fjantigt.
Allt är inte så vackert rött och vitt. Allt är inte frid och fröjd. Skelögd kan man vara, men inte enögd.
Edit: Jag gillar eliteprospects, TJ och Linkan!11!!1
Allt är inte så vackert rött och vitt. Allt är inte frid och fröjd. Skelögd kan man vara, men inte enögd.
Edit: Jag gillar eliteprospects, TJ och Linkan!11!!1
Redigerad kommentar
F ö fattar jag inte vilken 'debatt du vill ha med folk på'. För att vara uppviglare/folkresare är du nog i skäggmumligaste laget. Om du varit revolutionär vågar jag gissa att du stått på barrikaderna och skrikit: 'ner med imperialismens lakejer! Det dom gjort, såsom *host* och *harkel* kan vi aldrig förlåta! Följ mig i kampen mot *ehrm* som *aatjoo!* hela vårt samhälle!'
Skrev han raljant. Och lägger till ett par !! och 1, att placeras in på önskvärd plats.