Ambroo: Smeka medhårs? Jaja... Nu handlade det inte om vad man uttryckte utan hur mycket man väljer att argumentera och vad man förväntar sig för respons därefter.
Inlägg: 1254542
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så i princip kan man inte diskutera något TIK relaterat här på HS såvida inte det stått på TIK's officiella? :)
Vem fan vill bli beskylld att vara en skvallerkvinna?
Vem fan vill bli beskylld att vara en skvallerkvinna?