Ambroo: Eller så skriver man ?, blir förbannad när ingen fattar vilken bokstav det ska motsvara, anser att folk är lallare som inte fattar att skrivandet av '?' torde innebära att man har något jävligt relevant att säga, och avslutar med att martyraktigt meddela att man enbart ska skriva nonsens i fortsättningen.
Inlägg: 1254544
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Lite skvaller och bs är väl inget att bli upprörd över?
Vad sägs om denna??!!1!:
Vad sägs om denna??!!1!: