Inlägg: 1254554
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Fotografen vägrar att ta kort på mig naken i ett påskägg med fjädrar i röven, gult nagellack och röda kinder. Så det blir inget påskkort från mig i år heller. Men jag önskar er en glad påsk i alla fall... GLAD PÅSK !!!!!
Sv: Apropå nånting...
Denna tror jag stenhårt på i nästa säsongs timrå
En lite annorlunda spelare som sticker ut från mängden..
(ironi)
En lite annorlunda spelare som sticker ut från mängden..
(ironi)
Redigerad kommentar
Vad sägs om denna??!!1!: