Inlägg: 1254564
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Säg att du är en dalkulla? Jaja livet har verkligen degraderats sedan Anders Zons tid.
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Jaha så var den här helgen förstörd med den bilden på näthinnan.
Ambroo:
Fotografen vägrar att ta kort på mig naken i ett påskägg med fjädrar i röven, gult nagellack och röda kinder. Så det blir inget påskkort från mig i år heller. Men jag önskar er en glad påsk i alla fall... GLAD PÅSK !!!!!