dr-nix: "Vill man att folk ska ta ett rykte och acceptera den som fakta som vissa här inne vill så måste man producera bevis."
Kanske inte just bevis, för har man bevis, då är det ju sant och då är det inte längre ett rykte.....Vill man att folk ska tro på sitt rykcte får man ta fram ARGUMENT för sin ståndpunkt som sedan var och en av oss här inne får avgöra om dom väljer att tro på det eller inte.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kanske inte just bevis, för har man bevis, då är det ju sant och då är det inte längre ett rykte.....Vill man att folk ska tro på sitt rykcte får man ta fram ARGUMENT för sin ståndpunkt som sedan var och en av oss här inne får avgöra om dom väljer att tro på det eller inte.