Blizzard: Han bad faktiskt om ursäkt.
Inlägg: 1254626
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: "Skämtet" var så urbota meningslöst och humorlöst att det enda som vore smaklösare är om det varit om andra människors personliga olyckor.
Sv: Apropå nånting...
T T: Jag mår inte bättre för att han bad om ursäkt "hoppas ingen tog illa upp" vad fan tror han, det var om Pyörälä som äger Corso 12 gånger i veckan.