T T: "Skämtet" var så urbota meningslöst och humorlöst att det enda som vore smaklösare är om det varit om andra människors personliga olyckor.
Inlägg: 1254628
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu tycker jag att vi här på Timrås HockeySnack gemensamt sjunger: "We shall overcome!"
Ok?
Ok?