RTS: Det är ingen som ens har försökt förklara, det måste ju komma någon form av information för att man ska kunna byta åsikt... Så det spelar ingen roll hur öppna ögon man har, finns det inget att läsa så finns det inget att ta ställning till.
För att spä på diskussionen om rykte eller skvaller så beror det ju även på vad som sägs. Svartmålar man en person utan att ens berätta vad det handlar om så är det skitsnack, som i detta fallet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För att spä på diskussionen om rykte eller skvaller så beror det ju även på vad som sägs. Svartmålar man en person utan att ens berätta vad det handlar om så är det skitsnack, som i detta fallet.