Per HApps: som jag sade, man hade kanske inte full koll på killens potential men man visste om att han var en stor talang. Snälla minns det var gamla NHL. Han ansågs vara för liten. Det var knappast ovanligt förr att NHL-klubbarna ansåg att en spelare var för liten för den fysiska liga NHL var då.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Per HApps: som jag sade, man hade kanske inte full koll på killens potential men man visste om att han var en stor talang. Snälla minns det var gamla NHL. Han ansågs vara för liten. Det var knappast ovanligt förr att NHL-klubbarna ansåg att en spelare var för liten för den fysiska liga NHL var då.