T T: Och egentligen, vad spelar det för roll? Om nu man valde att satsa på Moe, vilket i mina ögon var ett bra val, vad är det som säger att Erik skulle ha lyckats så mycket bättre i Timrå "om man valt honom"?
Jag förstår inte hybrisen. Jättekul att Gustafsson lyckats och jätteskoj att han får chansen i NHL. Men vad har det med Timrå IK att göra, och Moe?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag förstår inte hybrisen. Jättekul att Gustafsson lyckats och jätteskoj att han får chansen i NHL. Men vad har det med Timrå IK att göra, och Moe?
Limpan får gärna förklara hur han/hon tänker.