1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 125544

Sv: Öppet hus vid Nolbyknölens fot
Madde: Strax innan stängning igår gick jag in på Gallerian och besökte Claes Ohlsson i jakten på en gummituta. Efter en del sökande fann jag en på cykelavdelningen ägnad åt bruk just på cyklar. Till det formidabla priset av 49 kronor och 50 öre hoppas jag nu kunna bidra med att höja stämningen och föra ett eko ut i Globen.

Har inte sett att någon haft en cykeltuta förut i Timrå-klacken. Följer trumman med och stora flaggan? Önskemål från 08...

Mitt tips: Djurgårdens IF - Timrå IK 1-3
Två stabila målvakter och ett hemmalag som har gjort minst mål hittills bäddar för bortaseger av lagmaskinen Timrå IK.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.