Inlägg: 1255991
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
nectis: Ser mer ut som om AIK kommer att ta steget upp. Hockeyn är otvivelaktigt på gång igen, nere i Stockholm.
GRATTIS ALMTUNA!