1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1256149

Sv: Silly Season 10/11
– Vi vill spela offensivt och energifullt med mycket skridskoåkning och så ska man ha pucken mycket. Så länge vi har puck kan inte det andra laget göra mål. Och vi vet att det lag som vi kommer till är som bäst när man spelar med mycket energi och framåt. //Eriksson

Låter ohyggligt bra.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Åkerblom i 6e: "Grunden är att alla vet vad alla gör, det är väldigt viktigt. Till exempel ska en västerforward veta vad högerbacken gör på isen. Då är det lättare att komma till tals med de problem som uppstår, både spelare emellan och för oss tränare."

Våra spelare ska äntligen få ett grundspel och veta sina roller för första gången på 3sässonger :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.