Åkerblom i 6e: "Grunden är att alla vet vad alla gör, det är väldigt viktigt. Till exempel ska en västerforward veta vad högerbacken gör på isen. Då är det lättare att komma till tals med de problem som uppstår, både spelare emellan och för oss tränare."
Våra spelare ska äntligen få ett grundspel och veta sina roller för första gången på 3sässonger :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Våra spelare ska äntligen få ett grundspel och veta sina roller för första gången på 3sässonger :)