Ambroo: Måste säga att det känns konstigt att inte Micha får en chans om en sista backplats,
Han är Billig, som numera är ett favorituttryck härinne, utvecklingsbar och som dessutom visat att han klarar att spela på denna nivå de ggr han fått chansen. Mkt märkligt enligt mig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ambroo: Måste säga att det känns konstigt att inte Micha får en chans om en sista backplats,
Han är Billig, som numera är ett favorituttryck härinne, utvecklingsbar och som dessutom visat att han klarar att spela på denna nivå de ggr han fått chansen. Mkt märkligt enligt mig.