Har inte AIK tillräckligt med supportrar för att stötta BÅDA sina lag? Svagt....
Inlägg: 1256452
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Har AIK överhuvudtaget pengar att fixa elitlicensen med tanke på att dom varit när KK ett antal ggr?
Dom kanske inte ens ska vara ett ES-lag pga taskig ekonomi?
Dom kanske inte ens ska vara ett ES-lag pga taskig ekonomi?