1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1256767

Sv: Kvalserien 2010
Janken: Trist som fan det här! Men dagens tröst får väl ändock vara publiksiffran: 2.219 personer gästade Gärde ikväll vilket är riktigt bra en sån här avgörande match.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2010
Dream Team: Är det någon som förstår hur dåligt det är för Timrå att inte Sundsvall är kvar i AS, katta?stroff, nä de e sjukt dåligt för mitt-norrlands hockeyn att det inte finns fler lag från de norra regionerna, nu är Småland största hockey mecka i landet, FAN SKIT HELVETE

Sv: Kvalserien 2010
SCA-Cupen är väl rätt överskattat nuförtiden ändå, var uppe 2008 senast. Kul att dricka öl i B-hallen och snacka hockey med Brynäsare och Modoiter, men jobbigt att alltid behöva ha ryggen mot väggen för att ha koll på fulla Sundsvallarsnorungar som varit på match i Stockholm och sett AIK och tror de är Ultras.

Sv: Kvalserien 2010
Dream Team:
En dum fråga kanske, men hur fan blir det med SCA-Cupen i höst? 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.