Så mycket drama idag och då är det ändå ingen som nämnt att NHL-slutspeksplatserna spikas idag och det är 1-1 i tredje mellan Rangers och Flyers. Hyggligt drama det med. Men det finns väl ett annat hockeysnackforum för den nagelbitaren...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Så mycket drama idag och då är det ändå ingen som nämnt att NHL-slutspeksplatserna spikas idag och det är 1-1 i tredje mellan Rangers och Flyers. Hyggligt drama det med. Men det finns väl ett annat hockeysnackforum för den nagelbitaren...