1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257349

Sv: Silly Season 10/11
McCarton: Aha, du menar att Manderville är Timrås sportchef och sitter och frågar personer på HS om spelare...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
1. Ny bra målvakt
2. Magnus Åkerlund

PP-Back - Elias Granath
Mattias Karlsson - Sebastian Erixon
Antti Halonen - Tomas Skogs/Pär Styf/Fredrik Sonntag
Reserver:Beror på vem som tar sista platsen, plus Owuya.

Niklas Nordgren? - Kim Hirschovits - Daniel Corso/Ny stjärnaforward, Pyörälä? ;)
Martin Sonnenberg - Gabriel Karlsson - Fredrik Hynning
Björn Svensson - Anton Lander - Ny powerforward som går rakt på mål
Anton Axelsson - Robert Rosén? - Junior/Ny allsvensk ung ytterforward

Kan det va nått? En riktigt bra första kedja är värt att satsa på. Så dom får dra det tunga lasset. Gabbe och Hynning lirade ju riktigt bra ihop och med sonnie med lite målkänsla och som kan ta skitjobbet framför kassen lär det vell inte bli sämre? Rosén låter jätte intressant, och som fjärde center blir han perfekt tror jag. Lander får utvecklas ännu mer i tredje linan. Sen Nordgren har jag ingenaning om hur nära han är ett kontrakt med timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.