1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257392

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Nogge är det Nordgren du menar? Han hamnar nog i Frölunda som alla Timrås spelare, fast det är ju bara ett rykte än så länge.
Det som svider mest är om Pyrret hamnar där =(
Vi som följer nubben klubben!!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
diffe: Såg att Lill-Kenta var klar för Frölunda. Det kanske kan locka både Pyrret och Gunno till dom.

Typiskt Nubben att lyckas med något sånt i så fall.

Pyörälä kan Timrå gärna gör allt i sin makt för att få igen. Erbjud karln det fetaste kontraktet i Timrås historia om det är vad som krävs. Gör vad som helst! Där vet man vad man får. Det han kostar är väl investerade pengar.

Men precis som i fjol kommer det hela mynna ut i löjliga förhoppningar och lite oväntade värvningar. Silly season i sin prime!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.