Inlägg: 1257376
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Ska jag vara ärlig så tror jag Niklas Nordgren har sin bättre del av karriären bakom sig.
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: jaha .. nu har du corso som ytter igen .. vad handlar de om . har han spelat ytter i någon match du sett
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Nogge är det Nordgren du menar? Han hamnar nog i Frölunda som alla Timrås spelare, fast det är ju bara ett rykte än så länge.
Det som svider mest är om Pyrret hamnar där =(
Vi som följer nubben klubben!!!
Det som svider mest är om Pyrret hamnar där =(
Vi som följer nubben klubben!!!
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito:Han kallas fortfarande inte för nogge hur mycket du än vill det!!11
Redigerad kommentar
Målvakter:
Stefan Ridderwall
Magnus Åkerlund
Backar:
Staffan Kronwall - Sebastian Erixon
Antti Halonen - Tomas Skogs
Pär Styf - Elias Granath
Reserver: Sebastian Owuya, Fredrik Sonntag
Forwards:
Niklas Nordgren - Kim Hirchovits - Daniel Corso
Martin Sonnenberg - Gabriel Karlsson - Fredrik Hynning
Björn Svensson - Anton Lander - Robin Alvarez
Anton Axelsson - Robert Rosén - Nichlas Hardt
Känns som ett bra lag. Troligen för dyrt att behålla Corso och samtidigt värva Nogge. Så det blir nog att Sonny isåfall flyttar upp och en lite mer ung talangfull spelare värvas.