1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257376

Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: Om man skulle lägga in aktuella spelare skulle det kunna bli så här.

Målvakter:
Stefan Ridderwall
Magnus Åkerlund

Backar:
Staffan Kronwall - Sebastian Erixon

Antti Halonen - Tomas Skogs

Pär Styf - Elias Granath

Reserver: Sebastian Owuya, Fredrik Sonntag

Forwards:
Niklas Nordgren - Kim Hirchovits - Daniel Corso

Martin Sonnenberg - Gabriel Karlsson - Fredrik Hynning

Björn Svensson - Anton Lander - Robin Alvarez

Anton Axelsson - Robert Rosén - Nichlas Hardt


Känns som ett bra lag. Troligen för dyrt att behålla Corso och samtidigt värva Nogge. Så det blir nog att Sonny isåfall flyttar upp och en lite mer ung talangfull spelare värvas.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Ska jag vara ärlig så tror jag Niklas Nordgren har sin bättre del av karriären bakom sig.

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: jaha .. nu har du corso som ytter igen .. vad handlar de om . har han spelat ytter i någon match du sett

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Nogge är det Nordgren du menar? Han hamnar nog i Frölunda som alla Timrås spelare, fast det är ju bara ett rykte än så länge.
Det som svider mest är om Pyrret hamnar där =(
Vi som följer nubben klubben!!!

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito:Han kallas fortfarande inte för nogge hur mycket du än vill det!!11

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Var har du skickat Mattias Karlsson då? Och vem fan är "Nogge"?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.