1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257461

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: jaha .. nu har du corso som ytter igen .. vad handlar de om . har han spelat ytter i någon match du sett

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
superfalle: För att svara en person till, Nej självfallet inte. Men precis som många andra vill så ser jag hellre Corso på kanten. Om han nu stannar. För vi har en annan förstacenter som förhoppningsvis klarar det defensiva arbetet bättre som kommer med att vara center.

Sv: Silly Season 10/11
Noterar att MPS inte ens finns med som eventuell spelare nästa år i någon av hcokeysnackarnas lagbyggen. Har jag missat något? Är det 100% att han inte lirar i Timrå nästa år?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.