Inlägg: 1257522
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
ersson:
Nordgren kan säkert vara bra men känns som prislappen är för saftig för att chansa.
Det jag sett av honom på slutet, (vilket dock inte är särskilt mycket skall tilläggas) så tycker jag han liknar mer o mer B Svensson, intensiv åkning men får inte ut så mycket av det.
Hänger såklart på omgivningen men känns inte som vi behöver en som trampar vatten.
Pärssinen hoppas jag också att lite mer finskt blod i laget är rätta medicinen för honom.
Nordgren kan säkert vara bra men känns som prislappen är för saftig för att chansa.
Det jag sett av honom på slutet, (vilket dock inte är särskilt mycket skall tilläggas) så tycker jag han liknar mer o mer B Svensson, intensiv åkning men får inte ut så mycket av det.
Hänger såklart på omgivningen men känns inte som vi behöver en som trampar vatten.
Pärssinen hoppas jag också att lite mer finskt blod i laget är rätta medicinen för honom.
Sv: Silly Season 10/11
ersson: Jag tycker han spottade upp sig i slutet av säsongen. Jag tror att han har mer hockey i sig. Han är dock inte en spelare som klarar av att lira med lite sämre spelare och gör dom bättre. Nej för att Pärssinen ska producera bör du placera honom i en bra lina.
Edit: ett exempel vore t.ex. Pärssinen-Hirschovits-Nordgren tror jag skulle kunna bli en bra lina t.ex.
Redigerad kommentar
Är det någon som vet vad han hade för skada förra året?
EDIT: Och angående Pärssinen, kanske kan han få en nytändning med lite finländare runt sig?! HOPPAS!
Redigerad kommentar