dr-nix: Du har rätt i det, jag tycker att man borde testa honom med hirscho om nu hirscho kommer hit. Kanske skulle man försöka satsa på en till finne? Finnair, here we come again!
Inlägg: 1257544
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Piros känns så där måste jag säga. Jag vet inte om jag gillar att Timrå försöker förlänga med honom.
Finns egentligen inget som gör att jag tycker så. Han var riktigt bra i år, helt klart. Men magkänslan säger nej åt en förlängning där.
Finns egentligen inget som gör att jag tycker så. Han var riktigt bra i år, helt klart. Men magkänslan säger nej åt en förlängning där.