Inlägg: 1257567
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Kerstin_k:
Båda bör välja TIK tycker jag;)
Nog för att vi redan verkar ha fullt på backsidan men målisen skulle smaka mumma.
Båda bör välja TIK tycker jag;)
Nog för att vi redan verkar ha fullt på backsidan men målisen skulle smaka mumma.
Fast det kanske han får i Frölunda också? Eriksson till SAIK låter dumt.