Inlägg: 1257581
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo:
Nordgrens mål från början var att sticka utomlands och tjäna så mycket pengar som möjligt.
Nu är han som du säger, skadebenägen, 31 år och förmodligen gjort sitt i de större ligorna.
Om han är så überbra varför är inte Nubben, Runken och HV med i jakten, ser de något som de pengastarka klubbarna, Modo, TIK o Djurgården inte ser?
Är han så grym så ska han ju redan kritat på för Frölunda känns det som.
Nej, det ligger en hund begraven helt klart och vi lär inte få ryssarna att köpa loss en gubbe till av oss mitt i säsongen.
Får Linkan honom för en vettig peng så visst annars avstå.
Nordgrens mål från början var att sticka utomlands och tjäna så mycket pengar som möjligt.
Nu är han som du säger, skadebenägen, 31 år och förmodligen gjort sitt i de större ligorna.
Om han är så überbra varför är inte Nubben, Runken och HV med i jakten, ser de något som de pengastarka klubbarna, Modo, TIK o Djurgården inte ser?
Är han så grym så ska han ju redan kritat på för Frölunda känns det som.
Nej, det ligger en hund begraven helt klart och vi lär inte få ryssarna att köpa loss en gubbe till av oss mitt i säsongen.
Får Linkan honom för en vettig peng så visst annars avstå.
Gunno är en rivig och tuff forward med ett bra skott/direktskott som alltid söker sig mot mål. Alltså allt annat än Börje S... Att han sen är rightare gör det inte sämre. Han är 31 år "gammal"!
Stirra er heller inte blind på hans skrala poängskörd från säsongen som varit. En efterhängsen skada, hemlängtan och en frostig relation med coachen, med dåligt med istid i framförallt powerplay som följd, är de främsta orsakerna till detta.
Det här är en spelare som vi helt klart saknar i lagbygget och det har vi gjort under flera år. En naturlig målskytt med rightarfattning och en internationell touch som sällan eller aldrig gör bort sig i Tre Kronor platsar alla dar i veckan i Timrå IK.