MB: Ekonomiskt - så ja. Tror inte att Dif är ett alternativ för Gunno. Timrå eller Modo tror jag. Där Modo förmodligen har en liten fördel.
Inlägg: 1257586
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Kerstin_k: jo tyvärr är det så att dom flesta från hans tid i klubben har flyttat vidare. Därför har nog Modo övertaget sorligt nog. Men jag hoppas att jag har fel.