1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257605

Sv: Silly Season 10/11

haggen: Han flyttade ju från Timrå för att lira i NHL. Sedan när det äventyret blev fiasko kanske han inte ville återvända till Sverige så snabbt. Sedan lär säkert lönechecken i Schweiz ha varit rätt bra.

Vad gäller frölunda så nämnes både Nordgren och Pyöräläs namn i samband med en artikel som dök upp för inte så länge sedan.

Men jag tror att han vill välja en klubb och bosätta sig någonstans. Det är iof ren spekulation från min sida. Men om det skulle stämma ligger väl ändå Modo och Timrå bäst till.

Hur som helst tror jag inte att det automatiskt kommer bli så att klubben som erbjöder högst lön blir den han väljer (det hoppas jag inte iaf).


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
dr-nix: Nordgren o Pöyrölä hamnar med stor säkerhet i VF dom har rätta pengarna sen agerar dom och vill verkligen ha dom "Linkan" ligger lite bakom när det gäller värvningar,det är bara hårt jobb som gäller !!!! vi får skiten när dom stora har tagit dom bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.