1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614764 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257620

Sv: Silly Season 10/11
Ang Jokela, En okej back. Dock skadad nästan hela förra säsongen.

Ingen Caslava defensivt och ingen Lehtonen offensivt men väl en bra back. Godkänd förstaback men inte mer. Får nog hoppas på någon lite bättre med en stabil säsong bakom sig.


Apropå Alvarez så har han förlängt med Malmö. Han valde alltså bort TIK.
Jakten på en Powerforward fortsätter alltså.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Jag är också skeptisk till Jokela. Inte till att han är en back av hög klass, men sett till de kvaliteter han besitter om man ser till vad vi saknar.

Nu vet vi ju inte om Alvarez valde bort oss. Jag tror att sanningen ligger nånstans mitt emellan. TIK anmälde sitt intresse men när inte Linkan var tillräckligt på så valde Alvarez att stanna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.