Mackelito: mm .. kan vi vara överens om att de inte är självklart att man är en bra ytter om man är en bra center . och vise versa.. jag gillar då spelarna spelar på sina naturliga positioner .. men visst . de finns många som kan spela lite överallt .. pyrret tex var ju en skaplig center .. medans lander inte lyckades något vidare som ytter
Inlägg: 1257628
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Man hittar ju dit om man kollar på media men jag tänkte ändå tipsa om det för er som inte kollar regelbundet på media-fliken där länkarna finns.
ST har snackat med Perra och Clas.
Länkar:
Första dagen för Perra och Clabbe - Timrå IK - www.st.nuVisar inslaget 'Perra intervjuas - av Clabbe'
Första dagen för Perra och Clabbe - Timrå IK - www.st.nuVisar inslaget 'Perra intervjuas - av Clabbe'