Snoop: ...fast frågan är om inte Omarks straff är läckrare.
Inlägg: 1257907
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea: Pääjärvi debutant och kenta nilsson i mål, lite tyngre.Men Omarks straff va ju definitivt skön som fan att skåda så äre ju :)