Kevin O Shea: Pääjärvi debutant och kenta nilsson i mål, lite tyngre.Men Omarks straff va ju definitivt skön som fan att skåda så äre ju :)
Inlägg: 1257909
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Att Pääjärvi var debutant visste jag men stod Kenta Nilsson verkligen i mål? ;-)