dr-nix: Dialekten är ju bara för överlägsen :)
Inlägg: 1257989
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Den här killen skulle jag inte säga nej till o jag hoppas att vi är med o är aktiva när det gäller honom!