1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258233

Sv: Silly Season 10/11

Och så här stod det på en SSK-blogg för några dagar sedan:

"F.d. SSK junioren Tony Lagerström nu i Mora är enligt en intervju med SSK:s sportchef Mats Kilström i LT intressant för Sportklubben. Bloggen ställer sig lite undrande till de uppgifterna eftersom uppgifter till bloggen gör gällande att Tony sedan länge skulle vara klar för Timrå."

Men det där går väl bort va?


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
250kg kärlek: Inte i mina tankar. Det verkar närmast som att Linkan avser gå ut med ett pressmeddelande innehållande 10 namn...

Sv: Silly Season 10/11

Hehe, samma blogg skriver detta:

"Enligt vad bloggen erfar lämnar publikfavoriten Per Hallin SSK. Trolig adress är Timrå eller utlandet. Uppgifterna är än så länge endast rykten men med substans."

Jag säger då det jag...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.