Inlägg: 1258356
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Niko Kapanen var väl så när klar för TIK ifjol ?
Ingen som vet om det jobbas på honom i år igen ?
Jag förstår att det är en spelare som vill ha ett rätt fett lönekuvert
men ska vi bygga upp en finnkoloni igen så kommer han passa väldigt bra !
Sedan kan vi behöva en center med hans egenskaper.
En som alltid krigar och aldrig ger upp !
Ingen som vet om det jobbas på honom i år igen ?
Jag förstår att det är en spelare som vill ha ett rätt fett lönekuvert
men ska vi bygga upp en finnkoloni igen så kommer han passa väldigt bra !
Sedan kan vi behöva en center med hans egenskaper.
En som alltid krigar och aldrig ger upp !
65selander:
Behöver inte vara det, han är ung och 1 eller 2 år i allsvenskan får han mycket speltid och det kan göra att han spelar i ES igen inom kort...