TIKbiff: Jag tror inte att Hirso kommer på bekostnad av Corso. Dock är jag inte så säker på om Corso är en önskespelare i Linkans ögon. Tror faktiskt att man är beredd att släppa Corso under förutsättning att det är rätt peng på honom samt att man har en klasspelare klar, istället för.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
TIKbiff: Jag tror inte att Hirso kommer på bekostnad av Corso. Dock är jag inte så säker på om Corso är en önskespelare i Linkans ögon. Tror faktiskt att man är beredd att släppa Corso under förutsättning att det är rätt peng på honom samt att man har en klasspelare klar, istället för.