250kg kärlek: Man spekulerar o drömmer. De här 3 är ju inte fy skam iallafall inte Jokela o Hirso. Fast kan Pyrret, Santala, Gunno, Sjögren, Månsson, Sonnie o några fler signa så tycker jag det ser hyfsat ut. Inte bra men hyfsat.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
De här 3 är ju inte fy skam iallafall inte Jokela o Hirso.
Fast kan Pyrret, Santala, Gunno, Sjögren, Månsson, Sonnie o några fler signa så tycker jag det ser hyfsat ut.
Inte bra men hyfsat.